פתיחת מערכת מקוונת לדיווח על עזיבת מקום עבודה (פרישה ממקום עבודה)
לידיעתכם, המערכת המקוונת לדיווח על עזיבת מקום עבודה, בגרסתה הראשונה, תיפתח לדיווחים ביום 7.1.2024. המערכת מאפשרת למעסיקים לדווח באופן מקוון את חלק א' בטופס 161 והדיווח ייקלט באופן מידי במערכות המחשוב של רשות המסים.
לשאלות ובירורים ניתן לפנות למחלקת שומה פרט בכתובת: ShaniLa@taxes.gov.il בנוסף, רשות המסים תקיים הדרכות מקוונות לאופן השימוש במערכת למעסיקים ולשכות השירות (פרטים במכתב מצורף).
מידע נוסף בהודעה של רו"ח פזית קלימן, סמנכ"לית בכירה שומה וביקורת – להורדה לחצו כאן
כללים והוראות להפקת טופס 101 אלקטרוני לשנת 2024
מטרת ההוראות הינה להנחות את המעסיקים המעוניינים ליישם טופס 101 אלקטרוני כתחליף למילוי טופס 101 ידני מידי שנה, לגבי אופן הגשת הצהרה על עמידה בכללים ותהליך הפקת הטופס.
על מעסיק המעוניין להיכלל בכללים למילוי טופס 101 אלקטרוני להשתמש במערכת שאושרה על ידי רשות המסים.
פרטים נוספים בהודעה של רו"ח פזית קלימן, סמנכ"לית בכירה שומה וביקורת – להורדה לחצו כאן
לנספח א' – הוראות בדבר אופן מילוי השדות בטופס 101 אלקטרוני – 2024 לחצו כאן
משרדנו ימשיך לעדכן אתכם ביחס לפרסומים השונים הנוגעים למלחמה ובכלל זה ביחס למועדי הדיווח התקופתיים מיד עם הוצאת דיווחים בעניינים אלו בידי רשויות המס.
כמו כן, משרדינו זמינים עבורכם בכל נושא, סיוע או תמיכה וערוכים להמשך מתן השירות ונשמח לתת מענה לכל בעיה שמתעוררת בדרך.
בתקווה לימים שקטים ובטוחים יותר!!